Nejste se zakoupenou náplní do tiskárny spokojeni? Máte-li důvod k reklamaci, neváhejte se na nás obrátit. Vyřízení reklamace řešíme ihned a vždy se snažíme svým zákazníkům maximálně vyhovět. Vaše spokojenost je pro nás důležitá!
Reklamace tonerů TOREX
Reklamace tonerů TOREX® je velice jednoduchá. Po specifikaci závady a pečlivém zabalení reklamovaného produktu se již nemusíte o nic starat. Následující pracovní den po oznámení reklamace můžete očekávat doručení nových tonerů.
Postup reklamace:
- kontaktujte nás na tel. č. +420 732 630 662, e-mailem nebo na on-line chatu a my na základě Vašich informací zařídíme bezplatný svoz reklamovaného produktu,
- pro zdárný průběh reklamace doložte reklamovanou závadu a spolu s reklamovaným produktem nebo formou přílohy k e-mailu zašlete:
- 13místný identifikační kód reklamovaného produktu,
- kontrolní výtisk, na kterém jsou viditelné vady, šmouhy apod.,
- výtisk stavové stránky z tiskárny (tzv. MML status) obsahující informaci o počtu vytištěných stran a o stavu spotřebovaného materiálu,
- v případě, že po vložení toneru tiskárna netiskne, zašlete emailem foto chybové hlášky z displeje tiskárny,
- pokud jste obdrželi produkt viditelně poškozený nevhodnou manipulací dopravce, do tiskárny jej nevkládejte a zašlete fotku dokumentující poškození
- reklamovaný produkt včetně dokladů specifikujících závadu pečlivě zabalte a volný prostor balíčku vyplňte např. zmačkaným papírem, aby se produkt ještě více nepoškodil (pokud reklamujete více produktů, dejte je všechny do jedné krabice),
- k zabezpečení bezproblémového tisku Vám na základě Vašich podkladů připravíme obratem k odeslání nový produkt za původní cenu reklamovaného produktu, následně Vám bude dle výsledku reklamace v zákonné lhůtě dobropisována celá nebo poměrná část ceny produktu,
- v případě, že jste se rozhodli vyzkoušet náplně TOREX® poprvé, můžete využít zcela bezplatnou výměnu reklamovaného produktu za nový,
- zpravidla následující pracovní den můžete očekávat bezplatný svoz, řidiči předáte balíček se svým reklamovaným zbožím a obdržíte od něj nové zboží.*
*Předání reklamovaných tonerů a obdržení nových tonerů může proběhnout u stejného řidiče nebo Vám může nové tonery doručit zcela jiný řidič.
Reklamace originálních produktů
Při reklamaci originálních tonerů a inkoustů je nutné uvést podrobné podklady specifikující reklamovanou závadu, které požadují výrobci originálních produktů k posouzení reklamace.
Postup reklamace:
- reklamovaný produkt pečlivě zabalte a volný prostor balíčku vyplňte např. zmačkaným papírem, aby se produkt ještě více nepoškodil (pokud reklamujete více produktů, dejte je všechny do jedné krabice),
- do zásilky přiložte vyplněný reklamační formulář obsahující nezbytné údaje pro zahájení reklamačního řízení, zejména neopomeňte uvést:
- číslo faktury či objednávky
- typ tiskárny
- sériové číslo tiskárny
- popis závady (důvod reklamace)
- pro doložení reklamované závady přiložte:
- kontrolní výtisk, na kterém jsou viditelné vady, šmouhy apod.,
- výtisk stavové stránky z tiskárny (tzv. MML status) obsahující informaci o počtu vytištěných stran a o stavu spotřebovaného materiálu,
- v případě, že po vložení toneru tiskárna netiskne, zašlete emailem foto chybové hlášky z displeje tiskárny
- zásilku s reklamovaným zbožím a s výše uvedenými podklady opatřete údaji odesílatele a označením REKLAMACE a odešlete na adresu:
REKLAMACE
OriginálníTonery.cz
Reklamační oddělení
Novoveská 1264/9
709 00 Ostrava
Upozornění: Pokud nebude zásilka řádně označena jako REKLAMACE, může být zaměněna se zásilkami prázdných náplní určenými k ekologické likvidaci a reklamační řízení nebude zahájeno.
- po obdržení zásilky Vám zašleme Potvrzení o přijetí reklamace a zahájíme reklamační řízení.
Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
Zakoupili jste omylem nevhodnou náplň do tiskárny? Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodů do 14 dnů pouze v případě, že je v neporušeném originálním balení. Jelikož je námi prodávaný sortiment zbožím běžné spotřeby ve smyslu § 1840 písm. g) občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb. v platném znění), nelze odstoupit bezdůvodně od uzavřené kupní smlouvy do 14-ti dnů, pokud je otevřené balení. Možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu však platí jen pro spotřebitele. Pokud při nakupování uvádíte identifikační číslo (takzvané IČ), dáváte najevo, že smlouvu uzavíráte jako podnikatel a možnost odstoupit bez důvodu se na vás nevztahuje. V případě, že splňujete výše uvedené podmínky, přiložte do zásilky s vraceným zbožím vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.
V případech, kdy je lehce porušeno originální balení (např. popsáním, polepením), bude v souladu s čl. 5.5. obchodních podmínek účtován manipulační poplatek, o který bude snížená vrácená kupní cena (obvykle v rozsahu 10-20 %).
Snažíme se Vám však vyjít vstříc a najít všechny možné způsoby pro to, abyste mohli zboží vrátit i v porušeném obalu. Pokud si přejete vrátit originální zboží s porušeným vnějším obalem (vnitřní obal, tzv. airbag je neporušen), kontaktujte nás. Přes naše partnery můžeme zboží vykoupit za 30-70 % ceny. V takovýchto případech nás nejprve kontaktujte.
U produktů TOREX® nabízíme možnost vrácení zboží do 14 dnů i s dalšími garancemi a výhodami.
Stále nenacházíte náplň, kterou potřebujete do tiskárny? Možná má pouze jiné označení a máme ji pro Vás skladem. Nebo ji určitě seženeme od jiného dodavatele. Napište nám na chat a zeptejte se!
Na chatu Vám naši odborní nákupní poradci poradí nejen s hledáním produktů, ale také s celkovým nákupem na e-shopu, vytvořením objednávky, požadavkem na svoz prázdných kazet nebo s jakýmkoli jiným dotazem.
Kde najdu chat?
Chat najdete v pravém spodním rohu našeho internetového obchodu. Stačí kliknout a otevře se Vám chat.